Марвелхелт Транспарентен Филм Облекување 4 х 4.5, Пакет Од 50 Индивидуални Стерилни Влошки, Водоотпорни Завои, Високо Дише &засилувач; Удобно, Постхируршки, туш &засил?

ОПИС-Марвелхелт Транспарентен Филмски Облекување е транспарентен филмски прелив кој одговара на влага, специјално дизајниран да ги задоволи потребите за фиксација на катетерот и да го одржува местото на катетерот суво Марвелхелт Транспарентен Филмски Облекување за да понуди безбедна, сигурна и економична фиксација на катетерот. Марвел Здравство Транспарентниот Филмски Прелив е водоотпорен, пациентите може ДА СЕ КАПАТ, ТУШИРААТ или ПЛИВААТ, ако облекувањето е целосно запечатено околу катетерот или раната. ТЕТОВАЖА ИСЦЕЛУВАЊЕ-Марвелхелт Транспарентен Филм Облекување е одличен алтернативен метод за лекување на тетоважи преку обезбедување на влажна средина за лекување со користење на сопствените лековити течности на телото, истовремено спречувајќи патогени и надворешни загадувачи да влезат во раната. ГО НАМАЛУВА РИЗИКОТ од ИНФЕКЦИЈА СО СПРЕЧУВАЊЕ НА АКУМУЛАЦИЈА на ВЛАГА - Марвелхелт Транспарентен Филм Облекување има уникатна молекуларна структура која е значително повеќе пропустлива за водена пареа од обичните филмови. Ова помага да се спречи акумулацијата на влага под облекувањето и помага во намалувањето на ризикот од инфекција поврзана со катетер. ГИ МИНИМИЗИРА НЕПЛАНИРАНИТЕ ПРОМЕНИ во ОБЛЕКУВАЊЕТО-поголемата пропустливост на Облекувањето Со Транспарентен Филм На Марвел Здравје ја одржува кожата посува, така што го подобрува придржувањето кон облекувањето и го намалува бројот на непланирани промени во облекувањето. ПОГОЛЕМА УДОБНОСТ НА ПАЦИЕНТОТ-Марвел Здравје Транспарентниот Филмски Прелив е љубезен кон кожата на пациентот. Тоа е ниско алергиско лепило и високо пропустлив филм може да помогне во спречување на мацерација или иритација на кожата и да резултира со подобрена удобност на пациентот.