Чулејска кожна пенкало торбичка, оригинална торбичка за моливи, елегантна рачно изработена патент торбичка, молив за молив, мала кожна торбичка торба за пари, торб?

【Оригинална кожа и издржлива】 кожа од луди коњи Има добра текстура, мека кожа е лесна за чистење, со класичен и издржлив изглед, со дизајн на затворање на патент, што ги обезбедува вашите предмети безбедни и да ви помогнат да пристапите до нив брзо. Доброто изработка ја зголемува нејзината издржливост и ја штити вашата омилена канцелариски материјал од нула и оштетување во џебот. 【Практичен и дизајн】 Оваа торбичка за кожа од кожа мери 7,87 "x3.37 "(l x w x h) нуди многу простор за вашето луксузно пенкало, моливи, маркери или монети, накит, козметички и сите други мали додатоци . Поради неговиот тенок дизајн дизајн, погодно за употреба и носење со. Се вклопува во која било чанта или ранец. 【Мазен метален патент】 Металниот патент е цврст и мазен, овозможува лесно пристап до вашите стационарни предмети и брзо затворање. Ние секогаш гарантираме дека Нашата кожа и патент се со највисок квалитет. Секоја патентирана торбичка е рачно изработена со грижа. Ги одржува вашите пенкала за фонтана, уметнички моливи и други мали предмети добро заштитени. 【Совршен подарок】 Ова трајно и елегантно кожено молив, му прави прекрасен подарок на Божиќ и роденден. Можете исто така да ги користите за да организирате додатоци за канцелариски материјал или шминка. Овој производ не е дизајниран за деца под 12 години. 【Бесплатно набавка на ризик】 Ние сме уверени во квалитетот на нашите производи, но ако не сте задоволни од Нашата рачно изработена торбичка за пенкало што сме многу среќни што ја обезбедуваме. 【Оригинална кожа и издржлива】 кожа од луди коњи. Има добра текстура, мека кожа е лесна за чистење, со класичен и издржлив изглед, со дизајн на затворање на патент, што ги обезбедува вашите предмети безбедни и да ви помогнат да пристапите до нив брзо. Доброто изработка ја зголемува нејзината издржливост и ја штити вашата омилена канцелариски материјал од нула и оштетување во џебот. 【Практичен и дизајн】 Оваа торбичка за кожа од кожа мери 7,87 "x3.37 "(l x w x h) нуди многу простор за вашето луксузно пенкало, моливи, маркери или монети, накит, козметички и сите други мали додатоци .