Попаметен животен стил Елегантна бакарна магнетна терапија прстен за мажи и жени, карпален тунел за олеснување на болката во артритис - Терапевтски магнетски прст?

Болка од артритис, карпален тунел, тендинитис, повторлива повреда на вирус (РСИ) Болка и воспаление во рацете и прстите. Лоша циркулација поврзана со дијабетес; ладни раце и прсти. Замор, вкочанетост и болка во рацете и прстите од долгите денови на работа. Несоница (тешкотии при спиење), стрес и вознемиреност. Изгледа неверојатно и кај мажите и на жените! Не е ни чудо зошто толку многу луѓе ги носат нашите прстени како модни парчиња, без оглед на терапевтските квалитети. Различни опции во боја за да одговараат на која било облека, стил и расположение. Прекрасната презентација подготвена за подароци го прави совршен подарок за секоја пригода. Дополнителни јаки магнети (3000 гасови секој, вкупно 4!) - Нашите магнетни прстени ги користат најсилните моќни ретки неодимиумски магнети за максимални резултати. Магнетната терапија може да помогне во намалувањето на болката, воспалението, заморот и напнатоста на мускулите. Исто така се користи за тениски лакт, лактот на голф и подобрена циркулација. Рацете и прстите : конкретно насочете се на болка и воспаление во отечениот зглоб, рака, копачка и зглобови во палецот и другите прсти. Многумина користат терапевтски прстен за магнетна терапија и за лимфна дренажа. Премиум квалитет - Големина на прстенот : 13. Рачно изработено со чист 99,9% бакар. Уживајте во максималните придобивки од цврстиот бакар. Многу стилски, никој не би се сомневал дека е терапевтски!. Подготвен подарок - Овој магнетски прстен доаѓа во елегантна кутија за подароци, со мека кадифена торбичка за складирање, што го прави одличен подарок за некој близок или пријател. Сите наши прстени се дизајнирани да изгледаат одлично и кај мажите и на жените (Унисекс). Останете уверени - попаметен начин на живот е доверливо име во производи за магнетна терапија на глобално ниво. Ако не сте целосно задоволни од вашата набавка, само контактирајте не и ние секогаш ќе ги правиме работите како што треба. Немате што да изгубите, да го поседувате вашето денес!. Дополнителни јаки магнети (3000 гасови секој, вкупно 4!) - Нашите магнетни прстени ги користат најсилните моќни ретки неодимиумски магнети за максимални резултати.