Bolasen 660nm Red & 850nm инфрацрвена лесна терапија појас, терапија со црвена светлина за тело, болка во мускулите и олеснување на воспалението на зглобовите, удобен појас со

Црвена и инфрацрвена светлосна терапија - 660nm Црвената светлина лесно се апсорбира од површинските ткива и клетките, што доведува до подобрување на здравјето на кожата 850nm инфрацрвената светлина е невидлива за човечкото око и продира во подлабоки ткива, што доведува до подобрување на закрепнувањето и намалување на воспалението. Со двојно светло од 660nm и 850nm, ќе се чувствувате подобро за 4 недели. Безбедно и моќно - уредот за терапија со црвена светлина во Боласен се произведува по строги стандарди на медицински уреди за да се направи најголем степен на безбедност и квалитет. Постојат 60 LED, еднакви на 180 моќни светла, 60 црвени (660nm бранова должина) и 120 невидливи инфрацрвени (850nm бранова должина) светла за брзо донесување на енергијата на вашето тело. 2 режими на дејствување : Стабилен режим и нов режим на пулс. Сите црвени и инфрацрвени светла ќе останат во постојан режим. Под режим на пулс, светлината постојано трепка за да помогне во смирување на топлината од LED диодите. Постојат позитивни ефекти на пулсирана светлина врз клеточните функции на телото. Истражувањата укажуваат на краток „период на гаснење“ што се одвива во клетките кога светлината е пулсирана. Оваа кратка пауза прави голема разлика, дозволувајќи им на клетките кои се под оксидативен стрес да реагираат уште подобро на светлина. Преносен и лесен за употреба - Дојдете со AC адаптер, USB кабел и вграден џеб, можете да уживате во црвена и инфрацрвена светлина во секое време, каде било, со поврзување со електрична банка или електричен излез. Во меѓувреме, ние повторно го инженерираме контролниот панел со 3 копчиња од 660/850/сите, кога ќе го притиснете копчето, ќе постави на црвена светлина, или инфрацрвена светлина, или црвена + инфрацрвена светлина. Одлична услуга за клиенти - Бесплатна замена на адаптерот, контролниот панел, еластичниот каиш и USB животен век на кабелот! Ако не сте задоволни со нашиот производ, ве молиме контактирајте не навреме. Ние гарантираме брза замена или целосна услуга за наплата во рок од 60 дена. Црвена и инфрацрвена светлосна терапија - 660nm Црвената светлина лесно се апсорбира од површинските ткива и клетките, што доведува до подобрување на здравјето на кожата. 850nm инфрацрвената светлина е невидлива за човечкото око и продира во подлабоки ткива, што доведува до подобрување на закрепнувањето и намалување на воспалението. Со двојно светло од 660nm и 850nm, ќе се чувствувате подобро за 4 недели. Безбедно и моќно - уредот за терапија со црвена светлина во Боласен се произведува по строги стандарди на медицински уреди за да се направи најголем степен на безбедност и квалитет.