Уред на терапија со црвена светлина, длабока црвена 660nm и во близина на инфрацрвена 850nm LED панел Црвена светлина терапија за олеснување на болката во телото и кожата

Терапија со црвена светлина со научно раствор - Длабоко црвена 660nm и во близина на инфрацрвени 850nm Напредни LED диоди, најдобрата бранова должина за уредот за терапија со црвена светлина Стабилно, ниско производство на топлина, долг животен век и заштеда на енергија, идеални за домашна дневна употреба. Инфрацрвена светлосна терапија за олеснување на болката во телото - совршен уред за ублажување на болката на вашето тело, како рамо, вратот, лактот, зглобот, градите, грбот, коленото, глуждот итн. Нема повеќе страдање во вашиот секојдневен живот. Терапија со црвена светлина за лице - Овој панел може да го подобри вашето лице на лицето. Намалете ги брчките, намалувањето на порите, зголемете ја еластичноста на кожата, осветлените пеги, анти-стареење итн. Здравото лице ви носи убаво расположение. Безбеден и лесен за корисниците - овој уред со терапија со црвена светлина дава мек и низок топлински зрак што нема штети на човекот или миленичињата. Можете да го обесувате вертикално или хоризонтално за да стоите, да седите или да поставите пози. Уживајте во лесна терапија во секое време и каде било. Набавка без загриженост - нудиме гаранција од 12 месеци за овие светла, ве молиме контактирајте не прво ако има какви било проблеми, ние ќе одговориме на ASAP и ќе понудиме 100% задоволна услуга! Извршувањето на вашето задоволство е секогаш наша цел. Терапија со црвена светлина со научно раствор - Длабоко црвена 660nm и во близина на инфрацрвени 850nm Напредни LED диоди, најдобрата бранова должина за уредот за терапија со црвена светлина. Стабилно, ниско производство на топлина, долг животен век и заштеда на енергија, идеални за домашна дневна употреба. Инфрацрвена светлосна терапија за олеснување на болката во телото - совршен уред за ублажување на болката на вашето тело, како рамо, вратот, лактот, зглобот, градите, грбот, коленото, глуждот итн.