Dgyao Црвена Инфрацрвена Светлина Терапија за Олеснување на Болката во Нозете 660 &засилувач; 880nm Подлабока Терапија Уред Со Автоматско Исклучување Тајмер

3-7 дена испорака ВРЕМЕ НА ТРАЕЊЕ БЕСПЛАТНА ЗАМЕНА на полнач, контролер и конектори! купете ја оваа опрема и доживејте безболно, безбедно и природно решение за ослободување од физичка болка!. Олеснување На Болката Во стапалото-Ново дизајнирана тераписка подлога трагетирање за болката во стапалото relief.It лесно може да се завитка на целата област на болка во стапалото со пофокусирана терапија. Овој Уред Со Црвено Светло помага да се забрза закрепнувањето на зглобовите и ја ублажува непријатноста, е одлично Безбедно И Природно Решение за спортски повреди, исчашувања, болки во вокинг и релаксација на замор на мускулите. [12, 5х5, 3х2, 3 инчи] Двостран Дизајн На Подлога-лесно може да ја завитка целосната нога и да обезбеди целосна светлосна терапија, длабоко продира во ткивата за да ги максимизира ефектите од терапијата со болка без непријатност . Купете го овој уред и доживејте безболен, безбеден, без лекови и природен раствор за ослободување од физичка болка без негативни несакани ефекти за забрзување на обновувањето на ткивото и ја ублажува болката предизвикана од работа. Двојна Светлосна Терапија - оваа тераписка подлога содржи 132 моќни светилки кои имаат 66 парчиња 660 nm црвени и 66 парчиња 880 nm инфрацрвени светилки. Црвената светлина достигнува длабоки слоеви на кожата, ја стимулира клеточната поправка и ја зголемува циркулацијата за да промовира поживописен, младешки тен. ИР светлината длабоко продира и предизвикува термички ефекти за зголемување на температурата на ткивото, промовирање на циркулацијата на крвта, подобрување на метаболизмот, подобрување на одржливоста на клетките и регенеративниот капацитет.