Микробрановска обвивка со миксија со миксија со ароматерапија, релаксатор на вратот и рамото, топла или ладна обвивка за вратот со смирувачка лаванда, лимоноса и б?

Дома спа : Однесувајте се кон луксузот и удобноста на бањата без да заминете од дома Свмитирајте ги сетилата и помогнете во олеснување на болката од вкочанетост, воспаление, артритис, грчеви и замор на мускулите. Удобноста на прегратката : Топете ја напнатоста на кој било дел од вашето тело. Завитката е идеална за употреба на грб и на рамената, но лесно е да се користи на кој било дел од вашето тело, вклучувајќи врат, раменици, горниот дел од грбот, долниот дел на грбот, стомакот, стапалата или градите. Природна ароматерапија : Оваа обвивка е исполнета со долготрајни природни растителни билки, така што ароматерапијата трае со години, за разлика од синтетиката и масла што можат брзо да избледат. Оваа обвивка од полумесечина е исполнета со лаванда. Лимоновата трева и камилицата за промовирање на релаксација и намалување на стресот. Топлина или ладна терапија : Ослободете ја напнатоста, смирете ја болката и опуштете се. Топлината и удобноста на оваа обвивка ќе ја намалат напнатоста, ќе ја ублажат болката и ќе ве натераат да се чувствувате подмладени. За спортски повреди или за олеснување на воспалението, замрзнете неколку часа за да се овозможи ладната терапија да ги смири вашите болки. Материјали и грижа : Мека, луксузна ткаенина го воздигнува вашето искуство во апсолутно блаженство. Капакот лесно се отстранува за да се измие машина и да се постави рамно за да се исуши. Не дозволувајте пакетот со жито да се навлажни. Оваа микробранова обвивка за рамо е исполнето со лаванда. Лимонога и камиони билки кои ослободуваат вкусна, ароматична топлина. Микробранови на рамената на рамото и користете ја својата топлинска терапија за олеснување на стресот од билки и да ги смирите болките во мускулите.