Мраз Ролери За Лицето Вратот &засилувач; Очи 2 во 1 Двојно Заврши S&засилувач; W Облик Целото Тело Подпухналост Олеснување Мигрена Болка Мала Повреда, Нега На Кожата А?

● Подигнување На Лицето● : Ролерот За Мраз За Лице Може Ефикасно Да Ги Намали Порите, Да Ја Затегне Кожата, Да Ги Намали Брчките И Подпухналоста И Да Го Подобри Обликот На Лицето На Линијата На Брадата Е Идеален Валјак За Очи За Подуени Очи. Користете Го За Замаглување И Затегнување На Кожата Околу Очите, Лицето И Вратот. Овој Третман Е Идеален Додаток На Вашата Рутина За Млада, Свежа Кожа. ●Дизајн На Ролери Со двојна Глава Q : мразот за лице 2-во-1 е опремен со ролки Во Форма На W и V за професионално да се грижи за различни делови од телото. Ролерот Во Форма На W може да масира големи површини на кожата како што се образите, рамената, вратот и нозете, додека валјакот Во Форма На V е посоодветен за масажа на мали области како што се брадата, очите и носот. ●Ладна Терапија●Нанесувањето Студ На Кожата Може Да Помогне Да Се Намали Подпухналоста, Црвенилото И Болката. Ладната Терапија Исто Така Може Да Помогне Во Подобрување На Циркулацијата И Смирување На Уморната Кожа, Ролерот За Мраз Може Да Помогне Во Ублажување На Мускулната Напнатост И Болка. Масирањето На Очниот Отвор И Слепоочниците Може Да Ја Ублажи Мигрената И Главоболките И Да Го Ублажи Заморот. Надграден Валјак За Мраз : во Споредба со традиционалниот модел на рамен валјак, брановидниот валјак за мраз може да собере повеќе апликации. Нашиот леден валјак за лице е изработен од висококвалитетни материјали, а изработен е од ледени монистра кои брзо замрзнуваат.