Чувствителните пластери на Hansaplast, пријателски за кожата и хипоалергичните рани со штит за бактерии и безбедна лепење, безболно отстранливи

Нежна заштита - малтерот Ханзапласт е изработен од особено материјал за пријателски на кожата и е хипоалергичен за да ги заштити малите повреди во чувствителна кожа Бактерии штит - Благодарение на штитот на бактериите Ханзапласт, раните се заштитени од нечистотија и 99% од бактериите. Така, материјалот за облекување овозможува непречено заздравување на раните. Флексибилна форма : Чувствителниот гипс во 2 различни големини му овозможува на кожата да дише и не е погодна само како малтер, туку и за многу други области. Содржина и детали за кутијата - Поставени чувствителни малтер на Ханзапласт со 20 ленти во 2 различни големини, пријателски за кожата и хипоалергичен. Меѓународните производи имаат одделни термини, се продаваат од странство и може да се разликуваат од локалните производи, вклучувајќи вклопување, рејтингот на возраста и јазикот на производот, етикетирањето или упатствата. Нежна заштита - малтерот Ханзапласт е изработен од особено материјал за пријателски на кожата и е хипоалергичен за да ги заштити малите повреди во чувствителна кожа. Бактерии штит - Благодарение на штитот на бактериите Ханзапласт, раните се заштитени од нечистотија и 99% од бактериите.