Систем за ладна терапија со ладна терапија Преносна континуирана мраз пакет Флексибилна универзална подлога за колено, рамо, глужд, грлото на матката, грбот, ногат?

Останете ладна ◆ Машината за ладна терапија е наменета за лекување на пост-хируршки и акутни повреди за да го намали едемот, отокот и болката Користете пумпа за континуирано да циркулира ладна вода на мека подлога за терапија, може да обезбеди часови удобна и нежна криотерапија, да се избегнува непријатноста за често промена на ладни пакувања, да се намали ризикот од инфекција од кондензирана вода на ладни пакувања. Машината за терапија со низок бучава ◆ Coolman Cold Compression е опремена со висококвалитетна пумпа за дијафрагма која обезбедува тивка и стабилна состојба на трчање. На корисниците нема да им пречи бучава во континуирана ладна терапија, опуштена и тивка околина им помага на корисниците подобро да се опорават. Ова е клучно за медицинска опрема за олеснување на болката. Универзална подлога - Пакетот за терапија е мека и удобна, погодна за употреба на коленото, глуждот, рамото, лактот, раката, колкот и ногата. Еластичните материјали овозможуваат непречено да тече водата и да создаде компресија. Полесно за употреба од традиционалните пакувања со мраз. Различни режими на трчање ◆ Постојат поставки за стапката на проток (5 нивоа) и временски поставки (во рок од 90 мин). Обезбедено е следење на температурата на водата од 41 до 68 степени. Според температурата и стапката на проток, корисниците можат да изберат соодветен режим за да го подобрат искуството за употреба. Хуманизирана корпа за дизајн ◆ Изградба на двојни wallидови и 7-картски капацитет на мраз во вода обезбедуваат ладна терапија со часови. Транспарентниот материјал им овозможува на корисниците лесно да ја проверат водата без да откриваат. Цврста и удобна рачка ја подобрува преносливоста. Зошто машината за терапија со мраз на Coolman е подобра од традиционалните пакувања со мраз : 1. Побезбеден : Традиционалните пакувања со мраз се премногу ладни и неконтролирани, што може да предизвика повреда на ладно. Системот за ладна терапија Coolman може да ја прилагоди стапката на проток на ладна вода за да задржи удобна температура, да го намали ризикот. Поудобно : Флексибилното ладно пакување е меко и не содржи тврд мраз. Има малку влага заради рамна форма и изолација, ова исто така го намалува ризикот од инфекција.