Домашна опрема за нега на кожата Подигање на кожата анти-брчки за ладење на лицето за ладење на мраз Компресија за сладолед Смирка кожа ладилник за очи, торбичка за

AQuick ладење и долготрајно зачувување на ладно со користење на висококвалитетна алуминиумска легура, се лади брзо по замрзнувањето, а времето за зачувување на студот е до 30 минути.100% безбедна компресија на мраз. Во споредба со нега на кожата и козметичката хирургија, оваа чиста физикална терапија е нетоксична и никогаш не треба да се грижите за хируршки ризици и несакани ефекти. Го забавува метаболизмот, ги ограничува капиларите, ја намалува чувствителноста на нервите за да ја минимизирате болката што ја доживувате и можете да ја користите за да го олесните изгорениците од сонцето, црвенилото, непријатноста по операцијата на лицето и многу повеќе. Неговата студена стимулација ги ревитализира длабоките клетки и мускулите, ефикасно обновувајќи го лицето во форма на V. Може да се користи за подобрување на зголемените пори, кожата на кожата, подпухналост на лицето, итн.100% замрзнувачки дизајн. Овој ладилник е со стабилен квалитет и исклучителна изработка и може да се стави директно во фрижидер и може да се користи повторно без дополнителни сметки за електрична енергија или трошоци.Quick ладење и долготрајно зачувување на ладно со користење на висококвалитетна алуминиумска легура, се лади брзо по замрзнувањето, а времето за зачувување на студот е до 30 минути.100% безбедна компресија на мраз. Во споредба со нега на кожата и козметичката хирургија, оваа чиста физикална терапија е нетоксична и никогаш не треба да се грижите за хируршки ризици и несакани ефекти. Го забавува метаболизмот, ги ограничува капиларите, ја намалува чувствителноста на нервите за да ја минимизирате болката што ја доживувате и можете да ја користите за да го олесните изгорениците од сонцето, црвенилото, непријатноста по операцијата на лицето и многу повеќе.