безбедни Раце Дезинфекција На Раце Без Алкохол-Средство за Дезинфекција На Раце Без Алкохол Во Шише Со Пумпа - Навлажнувачки и Лесно Миризливи - Направени во САД )

УБИЈТЕ ГИ БАКТЕРИИТЕ И ИСЧИСТЕТЕ ЈА НЕЧИСТОТИЈАТА БЕЗ АЛКОХОЛ или ГРУБИ ХЕМИКАЛИИ – формулата за нежно средство за дезинфекција на рацете со безбедни раце штити и убива 99,99% од вообичаените бактерии Нашата комерцијална хидратантна формула за дезинфекција на рацете содржи безбедна состојка за убивање на микроб бензалкониум Хлорид, антисептик одобрен од лекар за ефикасност во убивањето на бактерии кои нема да ја исушат кожата. ЗАШТИТЕТЕ ЈА И ОМЕКНЕТЕ ЈА КОЖАТА-Повеќето други средства за дезинфекција на рацете содржат хемикалии и алкохол, кои ги отстрануваат природните масла на кожата и сериозно ја сушат кожата. Со својата формулација базирана на дезинфекција без алкохол, safe Hands е нежна алтернатива за нула алкохол и е исто толку ефикасна во убивањето на бактериите при контакт. Безбедно средство за дезинфекција на раце за деца или возрасни, дури и со повторна употреба. ШИШЕ СО ГОЛЕМИНА НА ПАТУВАЊЕ со ПУМПА ЗА ПЕНЕЊЕ ЗАШТЕДУВА ПАРИ – шишињата За Пенење На Рачни Средства за Дезинфекција на Рацете се економичен начин за дезинфекција. Пумпата за пенење произведува двојно поголема количина на средства за дезинфекција на гел, што заштедува пари и е поефикасна од шишињата со иста големина на обични гелови за дезинфекција на раце. БЕЗ АЛКОХОЛ, ЕКСТРА НЕЖЕН САНИТАТОР ЗА ПЕНЕЊЕ во ПРЕНОСЛИВА ГОЛЕМИНА – safehands уникатната формулација убива 99,9% од бактериите кои можат да предизвикаат болест и е безбедна дури и за најчувствителната кожа. Меки на кожата, безбедносните раце што ги пенат средствата за дезинфекција на рацете се без алкохол, така што може да се користат цел ден без да предизвикаат сушење или црвенило на кожата. Удобен пренослив средство за дезинфекција на раце со големина на патување за патување, автомобил, дом, канцеларија или каде и да ви треба хигиена на рацете во движење.