Панел за терапија со црвена светлина од 200W 660Nm 850Nm во близина на инфрацрвена LED терапија лесен уред за олеснување на болката во кожата/црвена LED расте светлина

Овој вид светлина продира во вашата кожа Ова ќе помогне во решавањето на кожата, како и подлабока јасност и мускулна јасност и тон. Тој е многу погоден за производство на еластин и колаген и помага да се лекува кожата со рани и лузни. Целта на овој преносен дизајн е да им помогне на корисниците да го земат насекаде и да го третираат насекаде. NEAR INFRARED (850nm NIR):Pain relief,Speeds wound healing,Increases,irculation,Healing of muscle and ligament,Sprains Enzymes boosted to improve body,Processes Boosts mitochondria function in cells,For healing and energy Boosts DNA in body cells for better,Healing Alleviates Симптоми на алергија, брзина заздравување на изгореници, поправка на кожата. Црвената (660nm) : ја зајакнува функцијата на црниот дроб, поправката на кожата, корисно за белите дробови, го намалува ткивото на лузни, промовира олеснување на болката во циркулацијата, ги подобрува сетилата, корисно за коските, го подобрува хранливиот метаболизам, корисно за срце, ја регенерира крвта, корисно за бубрезите ја зголемува функцијата на црниот дроб , Промовира заздравување на мускулите, промовира заздравување на раните. Препорачуваме да ја користите вашата светлина секој ден, лесната терапија е како храна за вашите клетки. За најдобри резултати, ве молиме, поставувајќи ја светлината на насочената област на вашето тело или кожа што сакате да ги лекувате. Време на третман : 15-30 минути сесија на ден и најмалку 4 пати неделно. Ако наидете на какви било проблеми, ве молиме слободно контактирајте не, нашата услуга за клиенти ќе ви одговори 24 часа на ден. Овој нов панел од 200 W користете возач на адаптер 24 V и адаптерот со UL сертификат, многу безбеден за употреба; Целта на дизајнот е да им помогне на корисниците, кои како i Pad, корисници кои можат да го однесат на кое било место и да прават третман на кое било место каде што чувствуваат конверзија.