Леден пакет за олеснување на болката во грбот - пакувања со гел за еднократно користење со грб, поддршка на топла и ладна терапија - за повреди на долниот дел на грбо?

√ Олеснување на болката во долниот дел на грбот-топло исполнето со нетоксичен, еколошки CMC и глицерин, без латекс, безбеден за сите возрасти и чувствителна кожа; Пакувањата со мраз остануваат опуштени и меки дури и кога се замрзнати √ Прекрасна поддршка - Прилагодливиот појас на оваа завиткување на мразот ви овозможува да го контролирате нивото на компресија и да постигнете најудобно вклопување. Флексибилниот пакет со мраз ќе остане на место дури и ако шетате или трчате. √ Лесен за употреба - Едноставно замрзнете го гел пакетот во замрзнувачот за ладна терапија или потопете во топла вода или топлина во микробранова печка за топла терапија. Pack Пакет со вредност - Вклучува 2 пакувања со гел и 1 прилагодлива обвивка за грб; Ако не сте 100% задоволни од обвивката за терапија со гел, едноставно вратете го за целосна наплата. Постои нула ризик. Додадете еден во вашата количка сега. √ Олеснување на болката во долниот дел на грбот-топло исполнето со нетоксичен, еколошки CMC и глицерин, без латекс, безбеден за сите возрасти и чувствителна кожа; Пакувањата со мраз остануваат опуштени и меки дури и кога се замрзнати.