Облога за леплива Рана зинор,Водоотпорни Столпчиња За Капење, Лента За Фиксирање На Истегнување На Проѕирен Фиксатор За Само-Паста

Стп водоотпорен материјал, царски рез или по операција за користење на бањата?Кога купувате, побарајте ја продавницата "Портокалово Мало" Други продавници продаваат производи, а не автентични. Водоотпорен ефект, голема големина, лесен за употреба, независно пакување за стерилизација. Покрива и штити гребнатини, исекотини, помали изгореници, плускавци и постхируршки засеци, спречуваат инфекција. Без латекс и хипоалергична, Хипоалергична леплива маса избегнува каква било иритација на кожата. Специјалната островска подлога ја апсорбира целата крв и ексудат на раната и обезбедува мека перница на раната.Подлогата не се држи до раната и оттука отстранувањето е безболно. Стп водоотпорен материјал, царски рез или по операција за користење на бањата?Кога купувате, побарајте ја продавницата "Портокалово Мало". Други продавници продаваат производи, а не автентични. Водоотпорен ефект, голема големина, лесен за употреба, независно пакување за стерилизација. Покрива и штити гребнатини, исекотини, помали изгореници, плускавци и постхируршки засеци, спречуваат инфекција. Без латекс и хипоалергична, Хипоалергична леплива маса избегнува каква било иритација на кожата. Специјалната островска подлога ја апсорбира целата крв и ексудат на раната и обезбедува мека перница на раната.Подлогата не се држи до раната и оттука отстранувањето е безболно. Карактеристики : тој е транспарентен ,водоотпорен,пропустлив,удобен. и широко се користи во фиксирање на медицински облекување, фиксација на канила, фиксирање на гипс превенција на болки во креветот etc.It лесно е да се use.It може ефикасно да ја заштити траумата на кожата и да спречи влага и бактериска инфекција со голема пропустливост.Акрилното лепило со растворувач може да го минимизира оштетувањето на кожата асн тоа е особено погодно за лепење долго време на кожата.Составен од поддршка ЗА МИЛЕНИЧИЊА ,стп филм ,лепак чувствителен на медицински притисок и хартија за ослободување.