TUOYR Црвено светло &засилувач; Инфрацрвена Терапија ЗА ЦЕЛОТО Тело LED 660NM &засилувач; 880nm Светлина Уред За Олеснување На Болката Во Грбот рамо &засилувач; Мускулите Обн

?Совршена Светлосна Терапија и Услуга - 2-7 дена испорака и 1 година целосна гаранција за целиот производ ДОЖИВОТНА БЕСПЛАТНА ЗАМЕНА на полнач, контролер и конектори! Овој уред е поделен на 4 влошките за терапија со светлина можат слободно да се комбинираат и користат, големата површина може да се поплочи на подот за да се овозможи грбот, рамената, вратот и долниот дел на грбот да уживаат во терапијата со црвено светло во исто време. ?Безбедно и Природно Решение - овој уред за светлосна терапија не покажува негативни несакани ефекти врз луѓето. Тоа помага да се забрза закрепнувањето на зглобовите и ја ублажува болката, одлична за спортски повреди, артритис, невропатија, истегнување, Синдром На Карпален Тунел, вкочанетост на вратот и рамото, болки во грбот, болки во мускулите, воспалителни состојби, ишијас, тендинитис и поправка на ткивото.2 " 4 влошки Голема површина за третман-времето на лекување Е драматично пократко и вкупно 968 парчиња про црвени и длабоки продорни инфрацрвени светла, продираат длабоко во ткивата. Системот за црвена и инфрацрвена светлина се состои од 23,6" x 9,8 " x 4 влошки вградени со наизменична низа од 484 црвено светло (660 nm ) и 484 невидливи инфрацрвени светла(880 nm).