Крем за раствор на воспаление, 4 мл. - За вашиот грб, вратот, коленото, раката, рамото, стапалото, итн. Безбедно за употреба со ракавици и загради за артритис, масажа на

Без засрамувачки мирис ✓ Решението за воспаление има лесен пријатен мирис што исчезнува веднаш Не-боење / не-мрсното раствор за воспаление се применува лесно, се апсорбира брзо и не ја обојува облеката или тапацирот. Безбедно и ефикасно ✓ Раствор на воспаление е не-зависен и не содржи НСАИЛ, лекови, стероиди или парабени. Направено во САД. Без засрамувачки мирис ✓ Решението за воспаление има лесен пријатен мирис што исчезнува веднаш. Не-боење / не-мрсното раствор за воспаление се применува лесно, се апсорбира брзо и не ја обојува облеката или тапацирот. Безбедно и ефикасно ✓ Раствор на воспаление е не-зависен и не содржи НСАИЛ, лекови, стероиди или парабени. Направено во САД. Дескрипција : Наречено најдобро олеснување на мускулите од стотици корисници - нанесете решение за воспаление на вашата проблематична област, грб, врат, колена, итн. како што се влошки за греење, пакувања со мраз, ракавици за артритис, масичи за болки во грбот, тениски ленти за лактот, загради за карпален тунел, додатоци на фибромијалгија, чорапи за невропатија, пермас на ишијас, поддржувачи на тетиватис, загради за бурзитис, итн. Клинички докажани состојки, вклучувајќи Арника, Глукозамин, МСМ (ДМСО2), холин, бромелин, Босвелија Серата и Витамин Б6 длабоко во погодените области. Исчезнување на мирис / изработен во САД / не-мрсно / не-боење / без парабен / никогаш не тестирано на животни.