.

.

Диабло-Плејстејшн

Диабло-Плејстејшн

DEN 1567.36

Количина на стоки
Тековен

1 Или 2 играчи 3 уникатни играчи за развој. Над 20 моќни магии и 300 магични артефакти. Над 100 грозоморни чудовишта за убиство. 16 случајно генерирани лавиринти се различни секој пат."Ако овие имиња ви значат нешто, Ќе ви се допадне Диабло. Приказната е едноставна и не ја попречува акцијата : демонот Диабло постави продавница под катедралата на работ на градот и ваша работа е да го уништите. Диабло беше и е една од одличните игри за играње улоги на КОМПЈУТЕР, а оваа порта Play Station се држи верна на оригиналот. Вие го создавате вашиот карактерВоин, Волшебник или Непријателски акти и го земате во нивоа на искуство додека го хакирате патот надолу, ниво по ниво, до дното на занданата под катедралата, каде Што Чека Диабло. На патот добивате многу кул магични артефакти, оружје и опрема. Овие мистични алатки го дефинираат вашиот карактер колку или повеќе од задолжителната статистика на карактери како што се силата, умешноста и издржливоста. Единствените недостатоци на играта се должат на нејзиниот превод На Play Station. Контролите можат да бидат тешки, особено со оружје со опсег, а режимот со два играчи ги фрла двата знака на ист екран, честопати го прави проблематично преговарањето за различните простории од кое било дадено ниво. Настрана поплаките, Диабло е солидна авантуристичка игра со пробивање и сечење. Или ќе бидеш будала или кукавица за да ја пренесеш. Џон Cocking Добрите : Голем пробие и црта акција Магичен добрите Galore Класичен зандана индексирање Лошите Страни : Непријатно контроли Фрустрирачки 2 - Плеер Режим Преглед Diablo На Blizzard, добитник На PC Игра На Годината За 1996, конечно го направи на Play Station. На површината, речиси се чини дека тоа ќе биде поприроден дом за стариот ѓавол, бидејќи е еден вид прославена Ракавица. О, но тоа е многу повеќе, што не тера да се запрашаме : може ли конзолниот систем да ја извлече прекрасната низа магија, пиротехнички ефекти на осветлување и речиси бесконечната разновидност на можни игри што верзијата НА КОМПЈУТЕРОТ ги овозможи со своите рандомизирани зандани, магични предмети и чудовишта - да не зборуваме за некои од најдобрите анимации за смрт во бизнисот? Одговорот, како и играта, е покомплексен отколку што изгледа. За неупатените, еве ги основите. На површината, Диабло е акциона игра со индексирање зандана. Талкаат низ 15 нивоа на хак-и-црта слава кои нудат повеќе непосредна возбудувања од 90 проценти од повеќе модерен изглед игри таму. Прва личност? Бах. Поглед преку рамо? Кому му требаат. Диабло добива толку многу километража од едноставен, надземен поглед на трето лице поради неговите неверојатни извори на светлина и детални ликови, чудовишта и анимации на смртта. Ако никогаш не сте виделе како крилестиот сукубус паѓа со лицето надолу во базен со сопствена крв. И некои од овие простории се преполни со чудовишта. Застрашувачки е кога вашиот карактер е буквално преполн со простории На Витези На Смртта. За среќа, имате на располагање моќна магија и одлична борбена моќ. Ништо не извади зомби со два резултати со толкав ентузијазам како десетина истовремени магии На Заштитен Ѕид, од кои секоја делува како свој извор на светлина. Под интензитетот на дејството лежи целиот зависност карактер развој НА РПГ. Изберете една од трите класи на карактери - од цврстиот воин, до непријателскиот лак, до таинствениот волшебник. Работете на вашиот пат од скромни почетоци (првично ќе одите по мачната патека назад кон градот по секои неколку борби) до вистински височини на престидигитација и храброст. Ќе добиете моќни магии додека одите, како и некои од најразновидните магични предмети во историјата на РПГ. И двете се клучни за неверојатната моќ На Диабло да ги поседува животите на играчите. Секоја нова магија е визуелно поразителна од последната - сведок на славната и шокантна молскавична магија На Синџирот со своите стотици лакови електрична енергија - и едноставно е толку тешко да се исклучи играта кога соседната соба може да го содржи Сафирскиот Меч На Небото. Гледате, моќта На Диабло лежи во неговата неверојатна вредност за повторување. 15-те нивоа на зандана се генерираат случајно за секоја игра. Тоа значи дека тие се различни секој пат кога ќе ја играте играта. Ова е моќно за компјутерска игра, но за конзола е речиси нечуено. Истото важи и за магичните предмети. Постојат буквално стотици комбинации на различни магични модификатори и разни атрибути, од едноставни бонуси "за удирање", до статистички бонуси, до понејасни моќи како крадење живот и намалување на штетата. Ставете ги овие елементи заедно со драстично различното чувство на секоја од класите на карактери и имате повторна вредност на демонските пропорции. Не дека ова беше совршен превод од кој било дел од имагинацијата. Анимацијата е многу повеќе отсечена отколку во оригиналот.

Други карактеристики

Најдобри понуди