.

.

Возраст На Империите: Злато Издание-КОМПЈУТЕР

Возраст На Империите: Злато Издание-КОМПЈУТЕР

DEN 1272.00

Количина на стоки
Тековен

Опис На производот оваа игра е епски наслов на стратегија во реално време што ја собира оригиналната Age на Империите и Нејзиното Издигнување На Римската Експанзија поставена на еден диск спакуван со тактики Опфаќајќи Повеќе Од 10.000 години време на игра На Империите : Златото содржи три сосема нови кампањи кои ги прикажуваат крвавите битки во Рим, покрај четири сосема нови цивилизации со свои предности и слабости. Како и десетици различни сценарија. Без разлика дали ќе изберете да победите Доминирајќи Во Светот, Или Економска Победа, можеби комбинација од двете? Изборот за тоа како вашето владеење на планетата е на крајот твое. Доба На Империи Златно Издание-Златно Издание вклучува Доба На Империи и Нејзино Издигнување На Римската Експанзија. Сликата може да биде различна, но играта е иста. Сосема Нова Фабрика Запечатена во случај НА ДВД на Мало ОД УБИСОФТ Ексклузивна ВЕЛИКА британија(Лиценца Од Мајкрософт). Платформа : Win95/98/NT/XP. НЕ РАБОТЕТЕ НА ВИНДОУС 7. Брод дневно преку USPS 1 КЛАСА (4-7 Работни дена)w/бесплатна потврда за испорака});}); Преглед Исто Како Што Римјаните се кренаа и станаа најнапредната и најмоќната нација На Западната Хемисфера на крајот на милениумот, Така И Римјаните ги заменуваат старите цивилизации за да владеат врховно во пакетот За проширување На Age На Империите На Ансамблот, Подемот На Рим. Со планираното продолжение На Age На Империите вратени кон средината на следната година, пакетот За Проширување На Подемот На Рим доби ново значење. Не само што треба да ја зголеми вредноста на овој годишен фаворит, туку служи и како мост помеѓу Возраста На Империите и Возраста На ИМПЕРИИТЕ II. Возраста На Империите лабаво го следеше растот на античките цивилизации, Подемот На Рим е поставен за време на владеењето на Римската империја на Запад, А Возраста на Империите II треба да се постави во мрачниот век, откако инфраструктурата воспоставена Од Римјаните се распадна во завојувани парчиња. Како и десерт За возраста на обожавателите На Империите и предјадење ЗА Возраста На ИМПЕРИИТЕ ВТОРИ, Подемот На Рим е серија хитови и промашувања. Јас сум голем обожавател на оригиналната игра. Играв бројни игри со повеќе играчи, па дури и им дадов добар, искрен обид на кампањите со еден играч. Навистина не ми пречеше границата на единицата или сомнителното наоѓање патеки. И јас им простив на несоодветностите на кампањата со еден играч, бидејќи толку многу ги сакав мултиплеер натпреварите. Имаше многу што ја сакаа Возраста на Империите исто како и јас, но имаше и други кои едноставно не можеа да ја играат оваа игра поради неколку проблеми. Не можев навистина да ги видам овие проблеми пред една година кога првпат бев заљубен во играта, но денес, конечно гледам за што се работеше целата врева : оваа игра е далеку од совршена и има неколку недостатоци што го намалуваат искуството во играта. Подемот На рим експанзија нуди пет нови единици, четири нови цивилизации, четири нови технологии, четири нови кампањи, и неколку кориснички подобрувања како единица редици. Како што одат пакетите за проширување, овој е преполн со добрите. Повеќето од петте единици беа додадени како одговор на проблемите со рамнотежата Во Возраста. Прашката е касарна која постои за да се спротивстави на алатката возраст бауман раш. Возачот на камили служи слична цел против коњаницата од Бронзеното Време. Кочијата за режа е создадена за оние цивилизации на кои им недостасуваше тешка коњаничка единица Од Железното Време. Оклопниот слон беше воведен затоа што воениот слон едноставно не се користеше доволно. Немаше нерамнотежа на отворено море, но огнената галија сепак беше донесена за проширување на поморската борба. Сите единици се корисни, но наскоро нема да ги заборавите старите единици бидејќи овие нови се или високо специјализирани или скапи за истражување. Новите додатоци пронајдени Во Подемот На Рим навистина не ја менуваат играта значително, иако ги зачинуваат натпреварите. Прашките и возачите на камили ублажуваат одредени брзања, но играта останува фундаментално иста, а Некои Подеми на игрите Во Рим ќе завршат без потреба некогаш да се изгради единица за проширување. Моето едно прашање со новите единици не е навистина жалба, туку набудување. Трите" контра " единици-прашкар, возач на камили и огнена галија - се високо специјализирани единици кои се одлични против одреден тип единици и прилично импотентни против повеќето други единици. Кочијата и оклопните слонови се одлични, иако се скапи надградби на постојните единици, на ист начин како и катафрактите и стотниците. Кочијата со режа се осврнува на недостатокот на тешка коњаница на некои цивилизации во Железното Време. Сите нови единици имаат добра анимација и звук, иако ми пречеше слабото одење на возачот на камили. Четирите нови цивилизации се добри дополнувања на играта, со некои убави посебни способности за да ве примамат да ги играте. Двете интересни цивилизации Се Македонците (четири пати поотпорни на преобраќање) и Римјаните (мајстори градители). Другите две цивилизации, Палмријците и Картагинците, не се толку интересни.

Други карактеристики

Најдобри понуди