.

.

Evil Dead: Поздрави до кралот - компјутер

Evil Dead: Поздрави до кралот - компјутер

DEN 1056.00

Количина на стоки
Тековен

Пепел, квадрат-вилица, раскошно-печење, пукање со пушка, херој вооружен со моторна пила од култната класична злобна мртва трилогија се врати Подигајќи осум години по последната рата на филмовите „Evil Dead“, Еш се повлекува во злогласната кабина во шумата само за повторно да се соочи со злобните сили што се преминаа во нашиот свет. Нашиот херој се наоѓа себеси како се исекува и искривува месојадни демони на Кандарија, злобни мртви и други неискажливи злосторства предизвикани од озлогласената книга на мртвите. И во вистинска злобна мртва мода, Еш мора повторно да се обиде да го спаси светот од застрашувачки и ужасен крај. Evil Dead : Поздрав на кралот го носи жанрот за хорор за опстанок на нови височини со комбинирање на успешната формула на суспензија, акција и решавање на загатки со над-врвна крвава и потпис на хумор на пепел-сите во рамките на злите мртви Универзум. Постојат над 20 оригинални и познати непријатели и препознатливи околини, кратења во игра и прередени секвенци кои овозможуваат приказната да се расплетува и зголемена слобода на движење и способност за напад. Прегледајте ги филмовите „Evil Dead“, исто така, може да се засноваат на видео -игра. Херојската пепел може да прикачи моторна пила на едната рака, да носи пушка од друга страна, и да избрише повеќе едностепени од посткомандо Шварценегер. Ова не е вид на нешто што Холивуд обично го прави, освен ако не е веќе прикачена топла лиценца. Хуморот на сјај што зоврие веднаш под површината на трилогијата (злото мртви, злото мртви 2 и Армијата на темнината) постигна легендарен статус меѓу култните класици. Сега, учтивоста на студиото THQ и Heavy Iron, Еш и легионите на Undead се ослободени во светот на играта. Играта започнува осум години по Армијата на темнината, кога Еш се враќа на местото на Evil Dead 2 - кабината во шумата. Засилен од кошмарите што не може да ги објасни, тој сфаќа дека злото уште еднаш го инфилтрирал светот - и само тој може да го запре. „Играта ќе вклучува неколку од најубавите елементи што се гледаат во филмовите“, вели продуцентот Скот Крагер, „но исто така ќе ги додаде и постојните митови со обезбедување на нови околини, непријатели, ликови и оружје, како и приказна што ја продолжува сагата на пепел и некрономикон “. Додека има значајна приказна што треба да се следи во играта (тоа е скоро злобно мртво 4), не греши во тоа - вашата примарна мисија е да удрите некој злобен задник, да откриете како да го затворите за добро (или барем до Следна игра), и, се разбира, добијте ја девојката. Никогаш не ја заборавајте мантрата : добро, лошо, вие сте момчето со пиштолот. Голема грижа е во зачувување на чувството на филмовите на писателот/режисерот Сем Раими. И ренесансата (компанија за производство на Раими) и самиот Брус Кембел се вклучени во проектот на некое ниво за да се осигурат дека останува верен на чувството на филмовите. „Всушност“, вели Крагер, „тоа беа режисерите [Раими и Роб Таперт] кои сакаа да се вратат во корените на Evil Dead и да ги вклучат кабината и шумата како примарни локации“. Дури и воведните филмови се изнесени во многу Раими-еск стил и претходно изречените снимки на фотоапаратот што се користат во играта ќе имаат многу од погледите за кои режисерот стана познат. Со носивост на зли суштества и неподготвени прилози, се чини соодветно дека злото мртви : град на кралот ќе понуди слични стилови како хорор-фестици како што се Resident Evil и сам во темнината, комплетни со претходно изработени позадини и ликови во реално време. Сепак, споредбата се чини скоро неправедна, бидејќи тимот на Тешко железо целосно го разгледуваше својот пат низ секој аспект на дизајнот. За разлика од развивачите на горенаведената серија, оние со тешко железо сметаат дека не треба да се сфаќаат премногу сериозно кога се занимаваат со таков кампски хорор. (До ден -денес, веруваме дека Капком не се обидуваше да биде смешен со дијалогот Resident Evil, како што е „Можеби е корисно ако вие, господар на отклучувањето, го земете со себе“). Додадете на секоја област на анимации (Fires Flicker, магла се влева во и надвор) и 24-битна боја (реткост на Play Station), и ова е една од најдобрите игри од ваков вид. Покрај шегите и некои нови ефекти, борбата е она што навистина ќе го раздели овој наслов од воспоставените наслови на хорор.

Други карактеристики

Најдобри понуди