Јаболков Оцет Лице Ден Крем &засилувач; Лице Миење Дуо, Хидратантна, Црвенило Олеснување Лицето Нега За Сува, Мрсна, Чувствителна Кожа, Природен Зелен Чај, Камилица

Придобивки од Јаболков Оцет За Кожата : Докажано дека избледуваат темни дамки, лузни и флеки, целиот природен јаболков оцет е ѕвездената состојка на нашиот младешки крем за лице Користете секојдневно за кристално чист тен!. Навлажнувачки Ден, Ноќен Крем За Лице : Подобрен со органска алое вера, екстракт од зелен чај, билка од камилица и витамин Б3, нашиот лосион од јаболков оцет може да се нанесе на лицето и вратот како дневен крем и ноќен крем. Смирувачки, Пилинг И Подмладување : Нашиот тим научно ја разви формулата на овој хидратантен крем за лице. Се покажа дека ја смирува иритацијата, го намалува црвенилото, обезбедува нежна ексфолијација и многу повеќе. Лосион против Брчки, Против Стареење, Лице : кога се користи редовно како крем за лице за отстранување на кафени дамки и рамномерен тон, кремот за лице од јаболков оцет исто така ја намалува појавата на брчки и фини линии. Моќта На Пробиотскиот Екстракт Нега На Кожата : Се Состои од есенцијални formими кои промовираат обновување, подмладување и ревитализација, напредниот пробиотички екстракт што го користиме за зајакнување на нашата формула го открива најдоброто од вашата кожа. Ние не мора да значи да се фали, но ова тука ACV лицето крем е лицето крем на иднината. Зајакната со неизбришливата моќ на пробиотскиот екстракт, Нега на Кожата Од Јаболков Оцет На Еплебиотик има голема способност да ја открие вистинската убавина на секој тип кожа. Зголемете ја вашата игра со здрав режим за нега на кожа инспириран од распродажбата на природата. Нанесете го лековитиот лосион за лице дење и ноќе за да помогнете при дамки, избледете лузни и навлажнете за свилен мазен тен. 100% СУРОВ НЕФИЛТРИРАН ЈАБОЛКОВ ОЦЕТ : Нежно Ја Ексфолира Мртвата Кожа, Ја Балансира p H вредноста, Избледува Лузни Од Акни, Темни Дамки, Старечки Дамки, Оштетување Од Сонце И Други Несовршености ПРИРОДНИ PROBИМИ И МОЌЕН ПРОБИОТИК ЕКСТРАКТ : Оживејте И Стимулирајте Да Ја Разбудите Кожата Погодена Од Замор - Навлезете Длабоко За Да Го Зајакнете Обновувањето На Клетките И Прометот ЛЕКОВИТИ СВОЈСТВА НА ПРИРОДНАТА АЛОЕ ВЕРА : Витамини А, Ц, Е & б12 ПРИРОДНО ЦВРСТИ, НЕГУВААТ И МИНИМИЗИРААТ ПОРИТЕ За Рафинирана Завршница – Фолната Киселина Ја Зајакнува Кожата Зелениот чај Тоник Ја Омекнува И Измазнува Кожата : Ја Надополнува Кожата Со Есенцијални Хранливи Материи За Да Открие Помека, Помазна, ПОЕЛАСТИЧНА ТЕКСТУРА И СВЕТЛА КОЖА СЈАЈ НА КОЖАТА Смирувачки Екстракт Од Камилица Еликсир : Ја Смирува Иритираната Кожа За Да Ги Намали Црвените Тонови И Да Промовира Рамномерност + Ја Елиминира Површинската Нечистотија И НЕЧИСТОТИЈА што ОБИЧНО ПРЕДИЗВИКУВА АКНИ не би Можеле Да Бидеме Повеќе горди на НАШИТЕ НАПРАВЕНИ Во Сад Јаболков Оцет Нега На КОЖАТА Линија.