Боди добра Алатка За Масажа За Стружење Камен Од Жад,Алатки За Убавина На Лицето Гуа Ша За Брчки, Затегнување На Кожата, Зацврстување На Лифтот, Подпухналост На Очит

★Традиционална техника на научна терапија За Кинеска медицина која се користи за ослободување на мускулната напнатост и затегнатост, подобрување на циркулацијата на крвта во телото и промовирање на метаболизмот Кул чувство и малку масажа е совршено за уморна кожа, може да ја намали подпухнатоста и брчките. Долготрајната терапија помага да се ублажат секојдневните болки и болки во мускулите. €●Природно Дотерување На Лицето Q_ ★ Редовната употреба може да ги спречи знаците на стареење,гуа ша исто така го бира вашиот природен сјај додека ги отстранува темните кругови и подпухналост. €éfect riffect quest】 прави одличен подарок за роденден, празници, божиќен подарок и секоја пригода, може да го користи секој што има интерес за миофасцијално ослободување, анти-стареење, акупунктура, акупресура, терапија со вендузи, рефлексологија. € ® 100% ПРЕМИУМ ПРИРОДЕН ЖАД qw ★ Изработен од оригинален Авентурин (Богат со разни минерали корисни за човечкото тело и нема да ја повреди вашата кожа. Секоја ставка може да има мала разлика во бојата, Вената, Линиите и обликот. Статички бесплатен, издржлив за употреба, лесен за чистење. €®ГОЛЕМИНА (Прибл) Que Должина : 75-85mm, Ширина : 50-55 mm, Дебелина : 6-10mm. каменот Гуа Ша е лесен за носење, така што можете да и дадете на вашата кожа релаксирачка масажа секогаш и каде и да е.