6 Во 1 Масажер За Лице Електричен Бар За Убавина Анти Брчки Затегнете Ја Алатката За Масажа На Кожата Комплети За Пенкало Против Стареење За Лице Око Нос Нега На Кожа

✰●ЛЕСЕН и УДОБЕН € Компактното, рационализирано тело, лесно за носење, може значително да го намали заморот за време на употребата Операција со едно копче, лесна за употреба. Посебен дизајн, батеријата може да се замени. ✰●ПОГОДЕН ЗА КОЈ било ДЕЛ од ТЕЛОТО со шест заменливи глави за масажа за масажа на главата, лицето и телото. Уживајте во удобна бања за лице со помош на есенцијални масла и креми за масажа. ✰+ПОГОДЕН за ПРЕДЕЛОТ ОКОЛУ ОЧИТЕ + Масирајте ги важните точки околу очите за да ги елиминирате брчките на очите и фините линии. Ги отстранува темните кругови, вреќи под очите и многу други проблеми со очите. ✰+УБЛАЖУВАЊЕ НА ЗАМОРОТ+Смирете ја главата и скалпот, опуштете ги нервите на главата и ублажете го заморот. Промовирајте ја циркулацијата на крвта, забрзајте го метаболизмот, намалете ја болката во зглобовите и мускулите. ✰_ДРУГИ ФУНКЦИИ за ублажување на симптомите поврзани со алергиски ринитис на носот. Помага во ревитализација на нежната кожа, ја смирува и освежува кожата и го осветлува тенот. Топлата нега и помага на кожата подобро да ја апсорбира кремата за очи. Опис : 6 во 1 масажер може да се користи на главата, лицето, околу окото, увото, носот, зглобот, телото.