Опти-Слободен Пуремоистички Повеќенаменски Раствор За Дезинфекција Со Куќиште За Леќи, , 2 Fl Oz

Лекарот број 1 препорача повеќенаменско решение Без разлика што ќе ви донесе денот, Пуремоистот Без Опти ви дава целодневна удобност. Ексклузивната формула се ослободува од микроорганизмите кои можат да предизвикаат инфекции на очите. Хидраглидната Матрица На Влага ги опкружува вашите леќи во перница на влага, обезбедува целодневна удобност и создава бариера што ги намалува наслагите и остатоците. За чистење и дезинфекција на Сите Силиконски Хидрогел и други Меки Контактни Леќи. Пуремоистичкиот Повеќенаменски Раствор за Дезинфекција Без опти Е повеќенаменски раствор, совршен за плакнење, чистење, дезинфекција, складирање и реконструкција на леќите на пациентот. Пуремоист Без опти е лекарот број 1 препорача повеќенаменско решение на пазарот. Пуремоистичкиот раствор Без Опти ја вклучува ексклузивната 2д формула која користи поликвадни и Алдокс двојни средства за дезинфекција за да ги елиминира микроорганизмите кои потенцијално би можеле да доведат до инфекции на очите. Хидраглидната Матрица На Влага ги опкружува леќите на пациентите со долготрајна влага, обезбедувајќи постојана удобност во текот на денот и создава бариера за да се задржат штетните наслаги и остатоци. Пуремоистот Без опти е единствената од трите патентирани формули Без Опти што вклучува Хидраглидна Матрица на Влага, сметајќи ја за најефикасно решение за секојдневните корисници на контакти кои бараат целодневна влага и олеснување. Во споредба со стандардните солени раствори кои само ќе ја исплакнат контактната леќа, Пуремоистичкиот раствор Без Оптички Средства е наменет за темелно чистење на контактните леќи за удобност од утро до вечер. Ова решение работи одлично со силициум хидрогел и меки контактни леќи. Овие леќи може да се остават во растворот во неотворено куќиште до 30 дена пред да мора повторно да се исчистат и дезинфицираат. За ефикасно користење На Пуремоист Без Опти, наполнете го куќиштето на објективот со раствор и навлажнете ја секоја страна од објективот. Потоа, тријте ја секоја леќа приближно 20 секунди со прстите. Следно, исплакнете ја секоја страна од објективот околу 10 секунди со постојана примена На Пуремоистички раствор Без Опти.