Денот На вљубените Карневал Дезинфекција Диспензерот, Шампон Диспензерот, 600мл Ѕид Монтирани Рачно Пена Сапун Течност Диспензерот Лосион Држач За Бања Кујна

[ВИСОКОКВАЛИТЕТЕН] Средство за Дезинфекција На Раце, овој диспензер за дезинфекција е усвоен квалитетен пластичен материјал и погоден за издавање шампон, сапун, средство за дезинфекција, лосион за перење итн Најдобар избор за хотел, деловна зграда, окружна болница, училишта, семејства и канцелариски простор. [ЛЕСЕН За РАКУВАЊЕ] Држачот За Дезинфекција На Раце Може да се монтира на ѕидот, само нежно притиснете го копчето на уредот, а потоа можете лесно да ја добиете течноста за сапун или средството за дезинфекција, убаво и санитарно. [РАЗНОВИДНОСТ] Диспензерот За Дезинфекција, диспензерот за сапун монтиран на ѕид е совршен за бањи, кујни и простории за перење алишта, хотел, болница, ресторан, канцеларија, училишта, клиники и се применува за сите намени брендови на течен сапун, сапун за садови, лосион за тело, шампон, проверете дали сапунот не е премногу густ. [ИЗБЕГНУВАЈТЕ ПРОТЕКУВАЊЕ и ОТПАД] Диспензерот За Дезинфекција На Рацете На Ѕидот, одвоената млазница за течна преса за излез е совршена за да избегнете истекување и отпад. Одлично за држење течни сапуни, гел за туширање, шампон итн. Ние сме сигурни во нашите производи и стоиме зад нив 100% . Само допрете до нас со какви било прашања или грижи и со задоволство ќе ви помогнеме за помалку од 24 часа. [ВИСОКОКВАЛИТЕТЕН] Средство за Дезинфекција На Раце, овој диспензер за дезинфекција е усвоен квалитетен пластичен материјал и погоден за издавање шампон, сапун, средство за дезинфекција, лосион за перење итн. Најдобар избор за хотел, деловна зграда, окружна болница, училишта, семејства и канцелариски простор. [ЛЕСЕН За РАКУВАЊЕ] Држачот За Дезинфекција На Раце Може да се монтира на ѕидот, само нежно притиснете го копчето на уредот, а потоа можете лесно да ја добиете течноста за сапун или средството за дезинфекција, убаво и санитарно. [РАЗНОВИДНОСТ] Диспензерот За Дезинфекција, диспензерот за сапун монтиран на ѕид е совршен за бањи, кујни и простории за перење алишта, хотел, болница, ресторан, канцеларија, училишта, клиники и се применува за сите намени брендови на течен сапун, сапун за садови, лосион за тело, шампон, проверете дали сапунот не е премногу густ. [ИЗБЕГНУВАЈТЕ ПРОТЕКУВАЊЕ и ОТПАД] Диспензерот За Дезинфекција На Рацете На Ѕидот, одвоената млазница за течна преса за излез е совршена за да избегнете истекување и отпад.