Сува Кожа Тело Четка, Долга Бања Туш Тело Четка Влакната Здравје и за бања &засилувач; Тело Четки Бања-Четки за бања &засилувач; Тело Четки Бања-Четки Убавина Отстран

НАЈВИСОК КВАЛИТЕТ-Меката бела наежвам и нуди на вашата кожа екстремна удобност, Користете ги овие природни влакна суви четки за да создадетеitualуал за детоксикација што ќе го опушти вашето тело и ќе ве подготви за нов ден ВРАТЕТЕ ГО СЈАЈОТ На ВАШЕТО ТЕЛО – сувото четкање на телото ја враќа природната убавина на вашето тело,Ги Отстранува мртвите клетки од кожата и го поттикнува производството на новите клетки, корисни за подобрување на мекоста и текстурата на кожата, ја затегнува кожата. ОДЛИЧНИ РЕЗУЛТАТИ-Нашата четка може да помогне во варењето, го отстранува целулитот и го стимулира метаболизмот, го ублажува заморот и промовира сон и Го Стимулира лимфниот систем и ја зголемува поплавата во крвта, го носи метаболичкиот отпад и токсините. Ги отстранува мртвите клетки од кожата и го поттикнува производството на новите клетки, корисни за подобрување на мекоста и текстурата на кожата, ја затегнува кожата. СПЕЦИЈАЛЕН ДИЗАЈН-дизајн Со Долга рачка, лесен за миење на некои мртви агли до кои е тешко достапно рачно за лесно чистење на грбот и подолги закривени исечени влакна. НАЈВИСОК КВАЛИТЕТ-Меката бела наежвам и нуди на вашата кожа екстремна удобност, Користете ги овие природни влакна суви четки за да создадетеitualуал за детоксикација што ќе го опушти вашето тело и ќе ве подготви за нов ден. ВРАТЕТЕ ГО СЈАЈОТ На ВАШЕТО ТЕЛО – сувото четкање на телото ја враќа природната убавина на вашето тело,Ги Отстранува мртвите клетки од кожата и го поттикнува производството на новите клетки, корисни за подобрување на мекоста и текстурата на кожата, ја затегнува кожата. ОДЛИЧНИ РЕЗУЛТАТИ-Нашата четка може да помогне во варењето, го отстранува целулитот и го стимулира метаболизмот, го ублажува заморот и промовира сон и Го Стимулира лимфниот систем и ја зголемува поплавата во крвта, го носи метаболичкиот отпад и токсините. Ги отстранува мртвите клетки од кожата и го поттикнува производството на новите клетки, корисни за подобрување на мекоста и текстурата на кожата, ја затегнува кожата. СПЕЦИЈАЛЕН ДИЗАЈН-дизајн Со Долга рачка, лесен за миење на некои мртви агли до кои е тешко достапно рачно за лесно чистење на грбот и подолги закривени исечени влакна. Четката за тело 2 во 1 може да ги отстрани мртвите клетки на кожата, како и да го стимулира лимфниот систем и да ја зголеми поплавата во крвта, да го однесе метаболичкиот отпад и токсините.

Material:
Bristle + Pubescens
Color:
As Pictures Show
Overall Size:
approx. 40 * 7 * 3.5cm / 15.7 * 2.8 * 1.4inch
Handle Length:
approx. 30cm / 11.8inch
Package Weight:
approx. 128g
Item Type:
Massage Brush