ХЕМОТОН Меки Перници Пејсмејкер Перница Градник Ремен Перница Еластична Хемо Пристаниште Перница Пост Хирургија Заштитник За Граден Пристаниште Пејсмејкер Опер?

Може да носите перница за ремен за градник под ништо и да не бидете видени Оваа перница е перат и еднократно. Перницата за хемо пристаниште нежно ја штити постоперативната област од постојаното триење на ремените за градник за време на секојдневните активности. Подлогата за ремени за градник е дизајнирана да ја ублажи болката и непријатноста предизвикана од хемо пристаништа, импланти на пејсмејкер под ременот за градник или градник. Перницата за поддршка на пејсмејкер обезбедува поддршка и удобност за пациентите по операцијата на срцето, погодна за кожата и практична за употреба. Перницата по операцијата е лесна за употреба, само поврзете се со ременот за градник и лесно прилагодете се, оваа перница за ремен за градник е погодна за повеќето градници. Опис оваа перница за пејсмејкер е дизајнирана да ја ублажи болката и непријатноста предизвикана од пристаништа за хемотерапија, импланти на пејсмејкер или која било друга рана лоцирана во пределот на рамото под ремените за градник или градник. Изработен од врвен материјал од руно. Добар предмет за жени. Карактеристики-Материјал : Руно - Дизајниран За ублажување на болката и непријатноста од пристаништата за хемотерапија, импланти на пејсмејкер под градници или ремени за градник.