Диспензерот За Течен Сапун во минималистички Стил За Кујна Во Бања, 350мл Празен IR Автоматски Сензор За Дозер За Пена За Сапуница Сад За Дезинфекција На Раце

Идеален за издавање гел за туширање, шампон, лосион за перење, течни сапуни, средства за дезинфекција на раце итн Обезбедена е целосно автоматска и без допир операција за избегнување на втората вкрстена инфекција. Погоден за поставување во бањи, кујни, канцеларија, училиште, болница, хотел и ресторан. Идеален за употреба во бањи, кујни, канцеларии, училишта, болници, хотели и ресторани. Одговара на секој декор на совршен начин за создавање чисти и убави простори во домот. Погоден е за чување и издавање сапуни за раце, детергенти, лосиони, шампони, етерични масла и многу повеќе. Одличниот дизајн ќе им донесе погодност на вашите пријатели и семејство со сите елементи за среќен живот. Идеален за издавање гел за туширање, шампон, лосион за перење, течни сапуни, средства за дезинфекција на раце итн. Обезбедена е целосно автоматска и без допир операција за избегнување на втората вкрстена инфекција. Погоден за поставување во бањи, кујни, канцеларија, училиште, болница, хотел и ресторан. Идеален за употреба во бањи, кујни, канцеларии, училишта, болници, хотели и ресторани. Одговара на секој декор на совршен начин за создавање чисти и убави простори во домот. Погоден е за чување и издавање сапуни за раце, детергенти, лосиони, шампони, етерични масла и многу повеќе. Одличниот дизајн ќе им донесе погодност на вашите пријатели и семејство со сите елементи за среќен живот. Спецификации : Идеален За издавање гел за туширање, шампон, лосион за перење, течни сапуни, средства за дезинфекција на раце итн.